tisdag 7 april 2009

Ja vad säger man..

..när lillskruttan äntligen blivit frisk från en envis hosta å förkylning då åker Kevin på magsjuka :(
Kom precis hem med en hängig liten kille.. Dom ringde från dagis å sa att han hade kräkits, så det var bara att sticka från jobbet på en gång å hämta honom... Nu ligger han i soffan å tittar på film! Lillplutten <3

Hoppas verkligen vi andra slipper.. orkar inte me magsjuka, bläää

Över till något trevligare :)
Igår kom Lotta förbi på en kvällsfika, de var ett trevligt återseende, alltid lika kul å träffa henne! Brun å fräsch precis som vanligt å massor att berätta precis som vanligt, hehe.. Herre gud vilket liv du lever gumman, du är grym :) Som jag sagt förrut, jag önskar man kunde få leva ditt liv med alla äventyr å upplevelser bara för en vecka eller nåt, sen skulle de nog räcka för min del!

Såg fram emot lite fest i helgen.. men de ser inte ut att bli nåt av de nu när Kevin blivit sjuk :( Vi skulle haft lite folk här hemma var de tänkt.. men men de blir väl fler gånger!

Nu ska jag koka lite vätske ersättning till min lilla prins..

1 kommentar:

hannas sa...

oh fan e man bjuden eller