torsdag 18 juni 2009

Regn på midsommar??

Det har man väl aldrig varit med om förr!!? Som vanligt med andra ord :) INte för jag blir så värst ledsen detta år. Vi komemr nog inte kunna fira nån ordentlig midsommar iallafall då vi ligger sjuka här fortfarande. Nova som jag trodde har börjat piggna till fick hög feber inatt igen :( och Kevin har ont i örat, halsen och feber. Väntar på att dom ska ringa upp mig från vc.. men till vilken nytta? Kommer ju inte finnas nån läkartid idag iallafall.. Blir väl till att åka till akuten i helgen om de inte ger sig, typiskt! Jag själv är oxå krasslig, känner mig slö å matt.. somnar så fort jag lägger mig ner en stund.. Vill inte va sjuk, bläää!


Ja skit samma!


Idag kommer min syster hem på en visit över midsommarhelgen :) ska bli kul att ses de var typ 10 mån sen vi träffades, helt sjukt lång tid jue! Hon kommer ju inte känna igen mina barn ;) iallafall inte Nova de har ju hänt en hel del på nästan ett år lixom! Men vi har ju "träffats" på skype så dom känner nog igen henne iallafall..


Sen kommer ju allas vår Lotta hem om ett par dagar me, de blir ett kärt återseende :)


Nu rycker Kevin mig i benet, har lovat att baka chokladbollar med honom så de är väl bäst jag håller de löftet! Kan va gott me nåt sött till kaffet senare :)

Nova och Kevin i Augusti förra året :)

Inga kommentarer: