onsdag 10 mars 2010

helt slut!

Barnen sover, äntligen! Det har varit en lång dag idag.. jag känner mig lite hängig :( testade att träna idag men de gick inget vidare fick kliva av crosstrainern efter 15 min alldeles kallsvettig och snurrig! Kan bero på att jag inte ätit ordentligt idag eller att ja har nåt i kroppen eller helt enkelt på att jag är väldigt otränad :) hehe..

Blir inte så mycket bloggande förutom från mobilen nu för tiden.. inte för att jag någonsin varit en särskilt aktiv bloggare :) vet inte ens om de är nån som läser min blogg om ja ska va ärlig.. Skulle va kul med lite kommentarer ibland.. jag är sjukt dålig själv på att kommentera andras bloggar så jag förstår varför ingen gör de här heller! Men de skulle som sagt va kul :)

Nu ska jag hänga en tvätt, hoppa in i duschen, sen väntar grey´s anatomi, yey!

Hej!

5 kommentarer:

Sandra sa...

Jag läser;) Och du ska inte bli sjuk;) <3

Anna sa...

Jag läser oxå!:)

Jenny sa...

trevligt att ni är två iallafall :)

Anonym sa...

Jag läser också!

Kram Madde

Jenny sa...

Kul Madde! Men vad hände med din blogg? dags att börja igen nu när ni fått er lilla sessa, vill ju se massa bilder på henne och på huset med för den delen! Du har väl all tid i världen nu när du är mamma ledig ;)

Krams