måndag 14 juni 2010

Magont..

..för min lilla K idag, så de blev till att va hemma med mamma och kurera sig!

Jag ska försöka få lite nytta gjord bäst att passa på när N är på dagis, för med henne hemma är de svårt att få nåt gjort :)

Helgen har varit bra, försvann alldeles för fort bara, som vanligt..

Igår var vi in till Örebro och handlade lite saker.. Vart ett lass med kläder på Lager 157, där är de riktigt kul att handla man får ju så mycket för pengarna lixom :) Sen vidare till Ikea. Barnen var i "lekrummet" under tiden som jag och Jimmy handlade, de gick jätte bra. Helt perfekt ju, då kan man ju gå i lugn och ro och titta på de man vill utan att irra runt och jaga vilda barn över hela varuhuset :) Vi fick tag i de vi skulle ha så det var bra! Vidare till Stadium och ännu lite mera kläder fick följa med oss hem :) Vi avslutade med ett besök på leksaks affären, barnen hade tagit med sig en "födelsedags peng" så dom handlade en varsin leksak. Kevin tog ett spel och Nova en barbie kamera som självklart följde med till dagis imorse :)

Lite syndade gällande min diet har de blitt i helgen.. Och bara en promenad igår morse var vad jag lyckades åstakomma i tränings väg.. Jag som bara hade ett halv kilo kvar till min målvikt när jag vägde mig för ett par dagar sen.. nu är de nog betydligt mer :) Men huvudsaken jag kommit ner till målvikten innan jag går på semester så är jag nöjd! 3 arbetsveckor kvar, de känns som en evighet, men de är de ju inte, kommer bara säga svisch så är semestern här.. Ååå vad jag längtar! 4 veckor utan "måsten" sen jobbar jag 2 veckor sen har jag en vecka till :) riktigt nice!

Nu ska jag passa på att mysa med min lilla sjukling, inte så ofta det bara är han och jag <3

Inga kommentarer: