onsdag 15 december 2010

Världens tråkigaste..

..blogg för tillfället, jag vet! Sorry!

Har ingen inspiration alls just nu.. Men jag kommer snart tillbaka :)

Ska iallafalla försöka få ner några rader.

Just nu är jag hemma med mitt stora hjärta som har en fruktansvärt envis och jobbig hosta. I natt övergick den till krupp. Så jag och Kevin har nog sovit ca 1 timme i natt. Som tur var gav den sig framåt morgonen så vi fick några timmars sömn då. Men i natt var det jobbigt. Ingenting hjälpte. Jag gjorde honungsvatten, smörjde med vicks, gav ventolin, öppnade fönstret.. utan resultat. Jag fick sätta mig i sängen med Kevin i knäet och klia honom på armen, det var vad som hjälpte bäst! Resultatet av en sömnlösnatt halsittandes i sängen med ett öppet fönster har gett mig en jobbig förkylning och nackspärr! Hoppas verkligen vi får sova lite mer i natt!

I måndags var vi på luciafirande på Novas dagis. Det var lika fint som vanligt och alla barnen var så duktiga <3

Bjuder på en bild på luciatåget.







Inga kommentarer: