lördag 21 februari 2009

okej..

..jag är väldigt dålig på att blogga, jag vet!

Men nu ska jag försöka få ner ett par rader iallafall :-)

Det har varit fullt upp med jobb och träning och vardagsbestyr den sista tiden så jag har inte haft tid att sitta vid datorn så mycket.

Idag startade jag och Sandra morgonen med en promenad runt sjön i kylan, 07:30 traskade vi iväg och 09,15 var jag hemma (minus 5 min hos sandra där jag svepte en kopp kaffe för att öka förbränningen, hehe). Det finns inget skönare än när man kommer in från en tidig morgon promenad, blir mycket piggare och får mer gjort under dagen då! Sen röjde jag och Jimmy undan lite här hemma, fick upp taklampa och klädhängare i hallen, det var på tiden, skönt att slippa ha alla kläder ligga på stolar eller på golvet :-) Även ett nytt köksbord och stolar har kommit på plats, vart inget ikea bord hittade ett på ellos istället.. var lite tveksam till hur kvaliteten var men den verkar vara helt ok, både bordet och stolarna är stadiga och rejäla. Det vart jätte bra med vitt i köket.. ljust och fräscht. Ska lägga ut bilder nån dag när det är lite mer städat :-p


Jag har även hunnit med att sälja mina gamla stolar, satte ut dom på blocket och fick iväg dom på en gång.. Bara det gamla bordet kvar men det har vi ställt ut i garaget så de kan lika gärna stå där om ingen köper det.. tror inte det är så lätt sålt med tanke på hur det ser ut.


Har varit en sväng hos Sandra och druckit kaffe under tiden som Kevin var på kalas..


Nu sitter jag och väntar på att bolibompa ska ta slut så jag kan lägga Kevin, Nova har redan somnat. Sen ska jag fixa lite mat tills Jimmy kommer hem, fläskfilé och klyftpotatis blir det ikväll till melodifestivalen!


Senare ikväll ska jag hämta mamma och pappa i Örebro som är och tittar på foot loose. Dom fick biljetter till det i julklapp av oss. Skulle oxå vilja se den, verkar riktigt bra!


Det var väl dagen i stora drag..

Bye bye..



Det här är stolarna..

och såhär ser bordet ut..

2 kommentarer:

hannas sa...

den ska vi se den 20 mars nu fråga dom om dom tycker den va bra .

Sandra sa...

Släng in lite bilder på köket nu hur det vart i sin helhet...det är inte stökigt;). Kram