lördag 12 juli 2008

Imorgon...


..drar vi till Kolmården och kommer hem på måndag kväll.. Familjen Andersson/Forsman ska joina oss, de ska bli skit skönt å komma iväg en sväng även om de bara är en natt :-) Vi ska sova på vildmarkshotellet, de ska tydligen vara skiit bra för barnen, hoppas det! Så nu skulle jag egentligen behöva packa men jag orkar inte riktigt än :-) Barnen har precis somnat så jag njuter av tystnaden en stund innan jag sätter fart!

Annars är allt som vanligt, Jimmy har semester och barnen "sommarlov" så vi njuter av lata dagar.. Kunde ju vara lite bättre väder dock.. men men det kanske kommer, sommaren är ju inte slut än!

Nu ska jag ta en kopp kaffe så jag orkar fixa med allt som ska fixas!

4 kommentarer:

★SUSanna★ sa...

Hoppas ni får roligt!!! =) Kram

Sandra sa...

Snart drrraaaar vi....GÖTT:-D

etthemivitt sa...

Hej!
Hoppas ni haft det bra på Kolmården? Va Vildmarkshotellet bra?

Kram M

etthemivitt sa...

Hej!
Vad kul att det blev lyckat. Vi var ju på Grönan idag igen, kom lite skurar då och då, så det var lite tråkigt. Men det gick ju över lika fort. Ja det vi har bokat är legoland i 2 nätter. Annars blir det nog bara lite små grejor. Ni då? Blir det något mer för eran del?

Kram M