fredag 27 juni 2008

Fredag..

..igen.. shit vad veckorna rullar på :-o

En riktig slappar dag har vi haft idag, skönt! Nova är lite hängig pga av lite tandisingar som vill fram.. hon snorar å är lite febrig.. Men nu somnade hon iallafall, efter ett skönt bad å en flaska lelle.. Kevin har oxå gått och lagt sig.. men han tittar på film i sin säng, så han lär nog inte somna förrän jag går in och stänger av den.. men det är ju faktiskt helg så han kan få titta en stund till!

Jimmy skruvar bil, ovanligt va?! ;-) Han är hos Björn så han får nog lite hjälp så att han inte blir borta hela kvällen, förhoppningsvis!

Ingen uppdatering av "hemligheterna" än ;-) ni som undrar får hålla er till tåls ett tag till, hehe..

Nu ska jag sätt mig framför tv:n en stund.. har inget vettigt att skriva idag iallafall!

later..

2 kommentarer:

etthemivitt sa...

Neeej jag som trodde att du skulle avslöja hemligheten i ditt inlägg, nu när du äntligen hade skrivit :) Haha, snacka om nyfiken. Det första som slog mig var, åh dom kanske ska gifta sig sen tänkte jag, dom kanske ska flytta ;) Ah jag har nog fel, får väll stå ut :P

Ha en underbar kväll och en forsatt skön helg. Kram M

etthemivitt sa...

Var det dig jag såg satt och rökte inne i stan idag, bortanför polishuset mot sjukhuset, kan det stämma? Annars var det en kopia :)

Hoppas allt är bra?
Kram M