onsdag 18 juni 2008

Dålig på att blogga..

..några dagar nu.. men men har haft fullt upp med annat :-p

Det är väldigt mycket på G just nu i familjen Engberg/Bäckman :-) mycket som händer på en gång! Tänker inte avslöja nånting ännu.. ni som är nyfikna får allt vänta några dagar, hehe... Men jag hoppas hoppas det blir som jag vill :-)

Annars så flyter allt på som vanligt.. Nova stormtrivs på dagis å allt går jätte bra.. Kevin däremot har varit lite små kinkig några dagar när jag lämnat honom.. men de har gått över på en gång när jag gått därifrån säger fröknarna.. han kanske har mycket som snurrar i huvudet just nu.. att han ska byta dagis efter semestern osv.. Det blir nog skönt för honom att vara ledig några veckor! Måste boka nån semester.. har ju inte blivit nåt av med de ännu.. ska sätta mig å kolla nåt aktuellt resmål nu kanske..

Nova somnade precis och Kevin följde med Jimmy till Jura en sväng.. så jag sitter här i min ensamhet :-) ska bunkra upp med lite popcorn å chibba å kolla in matchen hade jag tänkt..

Det får bli allt för idag då..

på återseende ;-)

5 kommentarer:

Sandra sa...

Jag hoppas hoppas oxå=)

etthemivitt sa...

Nu blir jag ju nyfiken :)

etthemivitt sa...

Nu får du väll ändå ta och berätta vad det är :) Jag är inne och kikar hela tiden, men inte har det kommit något nytt inlägg inte :P Haha, hoppas allt är bra med dig?

Ha det!
Kram M

etthemivitt sa...

Jasså du :) Här är allt bara bra. Nej riktiga semestern har inte börjat än, har bara några strödagar nu. Semester har jag v.29, jobbar v.30. Sen semester v.31-34. Alltid skönt med sen semester.

Ha det så gott och jag får väll fortsätta vänta på din hemlighet :p

Kram M

etthemivitt sa...

Hej!
Om jag får ge dig ett råd, så åk till Leksands sommarland istället. Det är lagom med folk och jag tror nog att det är lite bättre för små barn där. Skara är ju alltid så jävla mycket folk, jag och F fick stå i kö i 1 timma för att åka en ruschkana. I leksand är det bara att springa och åka hela tiden. Men hoppas ni får det bra var ni än åker.

Kram M