måndag 28 juli 2008

VARMT

Ja, det kan man ju våga påstå iallafall.. Det har varit nå grymt varmt de sista dagarna, riktigt sommar! Synd att jag inte kan njuta så mycket av de :-( Jag har åkt på en hemsk förkylning, ont i halsen, bihålerna och genomsnorig! Inge kuligt alls.. Men jag känner mig lite piggare idag än igår så jag hoppas det är på bättringsvägen!

Det har hänt en del sen jag blogga sist (har varken ork eller lust att sitta vid datorn när de är sol och semester därav att det är så glest mellan mina bloggtillfällen!) Vi har varit till Kolmården med fam Andersson/Forsman (ska lägga in bilder nån dag, jag looovar) Den mini-semestern vart verkligen super lyckad! Hur bra som helst! Vildmarkshotellet var suuuper, perfa för båda barn å vuxna!

Har även varit på Mickis bröllop! Ååå så fint det var! Hon var så otroligt vacker! Lägger in lite bilder därifrån! Bröllopet var jätte fint och festen var skit rolig.. Lagom med folk och jätte bra band som spelade (lagom med alkohol för min del oxå, för en gångs skull, haha) Deras dag kändes nog super lyckad! Nu är dom iväg på en romantisk bröllopsresa till Italien, hoppas dom har de bra!

Och på fredag bär de av till nästa bröllop. Denna gång på Malmön, ligger typ vid Smögen. Då är de min barndomskompis Sara som ska gifta sig med sin Kalle! Det blir nog himla fint det me.. ska försöka fota lite och lägga in bilder därifrån me!


Imorgon har vi tänkt att åka på en dagstur till sthlm och gå på grönan! hoppas jag känner mig kryare så jag slipper stanna hemma! Vi skulle ha åkt i söndags men Nova hade över 39 graders feber i lördags kväll så jag ville inte dra iväg med henne till sthlm dagen efter i värmen.. Febern var iofs borta på söndagen men ändå! Hon måste ha fått den pga att de vart så varmt eller nåt!

Nu ska jag försöka få lilleman i säng om han ska orka med en heldag på grönan.. Nova slocknade precis!

Här kommer lite pics!

Therese, jag och Sara på festen! Mitt hår är helt fucked upp pga regnet :-p

Alla brudarna tillsammans med bruden :-)


Väntar på att brudparet ska anlända till festen! Jimmy, Jens, Sara, Therese, Emma och Patrik


Brudparet, Martin och Mikaela, sååå fina!


Min fina Mickis <3 vacker som få!


Jag, Jimmy, Jens, Sara och Therese innan bröllopet!

Inga kommentarer: