söndag 31 augusti 2008

Home again!

..efter 4 dagars kurs i Enköping så är jag äntligen hemma :-) Vi åkte i tisdags morse och kom hem i fredags em. Det var riktigt jobbigt att vara borta från barnen så många dagar.. saknade dom såååå mycket.. Men det är ju riktigt skönt att få komma hem efter så många dagar borta så man uppskattar sitt hem lite mer :-)

Nu är de på riktigt :-o jag har börjat jobba igen.. ujuj.. men det kommer nog gå bra.. jag ser fram emot att få vara med och starta upp kontoret, de ska faktiskt bli rikitgt skoj! Mycket att lära men de fixar jag nog, förhoppningsvis!

Det har varti lite dåligt med bloggande från mig på sista tiden.. Våran dator har varit trasig typ två veckor så de beror på det.. men nu är den rensad och lagad :-) hur skönt som helst! Tror inte den har varit så här snabb nån gång, inte ens när den var ny, haha..

Och snart drar vi till Barcelona oxå, alla brudarna :-) Det ska bli skoj, även om det känns som jag har varit borta lite väl mycket på sista tiden! Men det är bra för Jimmy, då får han se hur mycket de verkligen är att göra med två barn när man ska iväg till dagis och med läggning osv.. Det kan han behöva se, hehe.. Det hade funkat riktigt bra nu när jag var bortrest.. jag vet ju att han kan bara han vill ;-) Men han erkände att det var jobbigare än han trodde :-)

Min syster är hemma på besök så jag och barnen ska nog åka ner till mamma och pappa och umgås lite när Nova har sovit middag. Jimmy är i Örebro och grejar med bilen.. den ska väl säljas antar jag, haha.. jag som vill ha kvar den! Men vi behöver pengarna till en annan sak (förhoppningsvis, om allt blir som vi vill) ;-) Jag tänker inte avslöja nåt innan allt gått som det ska ;-) spännande värre.. hihi
Jag kan ju säga såhär, om det blir som vi vill så kommer jag vara världens lyckligaste och allt kommer bli såååå mycket lättare :-)
Nog om det!

Nu ska jag försöka städa undan lite innan Nova vaknar!

Over and out

1 kommentar:

Sandra sa...

Hörru Biss, dags att uppdatera snart eller????? Man ruttnar ju snart;-)
Kram