fredag 19 september 2008

Äntligen Fredag!!!

Så skönt med helg!

Det känns att man jobbat en hel vecka, är helt slut både i kroppen och i huvudet.. skönt å va ledig även om de bara blir en dag då jag ska jobba extra på söndag.. men men alltid något! Jag börjar känna mig lite sliten efter att ha gått upp kl 05.00 varje dag.. Det märks på barnen me att dom är trötta.. är kinkiga å bökiga på eftermiddagen/kvällen när vi kommit hem efter dagis.. de är bara att försöka få i dom lite mat å sen i säng på en gång i stort sett :-( känns lite tråkigt att man inte spenderar så mycket tid med dom längre, som ja gjort i över ett år nu :-( men vad gör man?? ja måste ju jobba lixom! Får försöka ta vara på helgerna ordentligt istället... fast de är svårt när de är så mycket annat inbokat hela tiden.. aja de blir nog lugnare snart hoppas jag!

Jag hade iallafall en underbar helg i Barcelona! :-) Var sååå kul att umgås alla brudarna några dagar.. Å sen Maggis bröllop, såååå fint! herre gud va alla gifter sig om jag tänker efter.. har vart på 3 bröllop i sommar, alla nära vänner till mig.. ujuj.. vi börjar växa till oss tror ja ;-) hahaha.. Maggis var iallafall otroligt vacker! Ska lägga in bilder nån annan dag!

Imorrn ska vi titta på en bostadsrätt i Linde :-) Så håll tummarna nu att den blir vår! Skulle vara sååå perfekt! När till dagis å allt, tänk va skönt.. skulle kunna sova en timme längre på mornarna lixom :-o Vore ju inte helt fel om man säger så! Sen skönt att slippa eldning å skottning i vinter.. blir svårt att hinna med allt sånt annars när vi jobbar heltid båda två :-S Vi får väl se hur de blir!

Efter titten på den ev. nya lyan :-) ska vi ta en tur till Lek å Bus landet, de var ett bra tag sen vi var där nu! Kevin har tjatat i flera veckor om att åka dit så vi får passa på nu när vi inte har nåt annat inbokat! Ska bli mysigt med en riktig familjedag! Det var längesen känns det som!

I övrigt så flyter allt på som vanligt.. barnen växer mer och mer för varje dag tror ja, ibland när jag tittar på dom fattar jag inte när dom blev så stora :-o känns som jag inte hinner med riktigt.. Mina älskade ungar! Finns inga ord för att beskriva hur mycket dom betyder för mig! Jag ÄLSKAR dom mest av allt gånger 1 miljon <3 MINA UNDERBARA!

Nu ska jag krypa till kojs, det behövs efter en hektisk vecka! Och känner jag Nova rätt så slår hon upp sina fina blå runt 6 imorrn bitti :-S

God natt mina kära vänner!

(nu fick du lite nytt att läsa iallafall Sandra)


En sensommar dag i skogen letande efter svamp, blev tyvärr ingen svamp men några fina bilder iallafall


Hittat ut från skogen påväg hemåt igen! GULLUNGAR!


Nova kämpar på för att hinna med brorsan!


Benen hann visst inte med riktigt...

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jaaa, va roligt=)...och nåt fint att titta på oxå;-). Jag håller tummarna för imorgon, och så hoppas jag att ni får en trevlig dag på lek & Bus. Kram

Anonym sa...

nu vill vi se lite bröllops pics på booken snart!
Puss