lördag 4 oktober 2008

Yes!

Nu är de klart!!! Vi ska flytta, jippi!!!

Vi fick bostadsrätten som vi la ett bud på, kan inte bli bättre (just nu iallafall)! Vill ju helst av allt ha ett hus, men de får vänta ett tag tills vi hittar "drömhuset" och våran ekonomi tillåter det! Tills dess ska vi bo på stadsskogen 2 i Lindesberg, ca 100 m från barnens dagis :-) hur perfekt som helst! Det är dock lite att göra innan vi ska flytta in så de lär bli ett par hektiska veckor vi har framför oss, men de är de värt! Va roligt att få välja tapeter, golv, kakel precis som man själv vill ha de :-) Är såååå glad!

Annars rullar livet på som vanligt.. Vi är lite små krassliga, Nova hade feber i fredags så jag fick vara hemma med dom små liven.. jag behövde nog en "lugn" dag jag me, utan jobb.. Det är väldigt mycket på jobbet oxå.. Men kul me.. de är roligt när de händer lite!

Idag kom mamma hit och passade barnen medans jag och Jimmy åkte in till örebro och storhandlade.. sen köpte vi vinter kläder till barnen och lite till mig me :-) ska åka in nån mer dag utan barn å karl :-p så jag kan koncentrera mig på shopping, haha.. Jag har så svårt att handla när Jimmy är med.. även fast han försöker verka intresserad å hjälpa till blir jag så stressad eftersom jag vet att han inte tycker de är så speciellt kul! Då kan jag inte kolla oredentligt på de som jag vill ha, hehe!

Måste ju handla nå nytt till den 18:e ;-) ska bli skoj med lite party!! Hoppas de blir mycket folk, lokalen är ju rätt stor att "fylla ut" om man säger så! Det blir säkert skiit kul!

Nu ska jag skära upp lite frukt och sätta mig i soffan å kolla in "stjärnor på is" kan tänka mig att de är nåt som jag kommer fastna i :-) hehe..

over and out!


Min fina tös <3



Min fina pojk <3

1 kommentar:

★SUSanna★ sa...

Va roligt att ni ska flytta! Hoppas ni kommer att trivas. Skoj som fan me fest den 18:e!! =D E skit taggad! =D Va fina dom e Nova o Kevin... Krams