torsdag 1 april 2010

Påsk - Långledigt

Ååå så skönt med lite fler lediga dagar än dessa korta helger som är över innan man ens fattat att dom börjat!

Jag är dunderförkyld så jag kan behöva vila upp mig.. Det blir nog dessvärre inte så mycket vila i helgen. Imorrn är planen att träffa lite folk och dricka en öl eller två :) vi får väl se om jag känner mig piggare då. Sen är vi bjudna på mat till mamma och pappa på lördag. Barnen ska sova där imorrn så vi hämtar dom i samma veva som vi äter :) Sen ska dom väl hinna ut och påska lite oxå så de lär väl målas påsk-kort imorrn! På söndag har jag tänkt att vi ska ta tag i vårat katastrofala förråd, måste få nån ordning där så man kan ställa in saker.. eller komma in överhuvudtaget..Nu är det sjukt rörigt där inne! Men jag måste inhandla lite skoställ och klädstänger först så det går att få nån ordnig på alla kläder och skor! Filip + pappa ville komma hit och leka och äta påsk mat nån dag så de ska jag oxå försöka klämma in! Vila upp mig var det ja ;)

Det är ju bara 4 dagars arbetsvecka nästa vecka med sen är vi lediga en hel vecka som vi ska spendera i sälen så då kan jag ju vila upp mig, ska bli såååå skönt!

Jag skulle skicka efter fleece kläder till barnen från lager 157 igår och hittade ju som vanligt massa annat me :p både till mig och barnen och Jimmy så de dimper väl ner i brevlådan nån dag. Men jag ångrar så hårt att jag inte köpte vissa saker som jag fastnade för, för idag när jag gick in igen och skulle klicka hem dom med så fanns självklart inte min storlek kvar!! Gahh! Typisch.. Men en jacka som jag gillade fanns i min storlek så den får nog oxå flytta hem till mig.. Har egentligen en liknande men den är typ 2 storlekar för stor så jag trivs inte i den.. vill ha en som känns bra och en svart skinn jacka har man ju alltid användning för,eller hur :)

(lånad bild från lager157.com)


Jag önskar er alla en GLAD PÅSK <3>

Inga kommentarer: