torsdag 29 april 2010

Som vanligt..

..så bloggar jag när vi är hemma och är sjuka.. de är då man kan hitta lite tid till det :)

Jag har åkt på en riktigt förkylning, ont i bihålor och huvudet, feber och allmänt hängig. Men jag hoppas det är påväg åt rätt håll. Har kännt mig piggare stundtals idag men så fort jag börjar greja med nåt så känner jag mig helt utmattad. Är väl febern som spökar! Inge kul att läsa om mina krämpor så jag skriver inget mer om det nu :)

Förra helgen hade vi en lite "avskeds grillning" för vår kära Lotta som än en gång lämnar oss för arbete på en något varmare plats, närmare bestämt Malaysia och årets inspelning av Expedition Robinson. Inge avundsjuk alls :P Kul för henne iallafall.. Det är lite action i hennes liv. Hoppas du får det underbart vännen min!
Iallafall, vi hade en grillkväll. Och det var såå trevligt, årets grillpremiär med goda vänner, vin/öl och glada, SNÄLLA barn :) Alla våra små godingar skötte sig exemplariskt hela kvällen. Lekte bra tillsammans till dom somnade i famnen på mamma/pappa en efter en <3 Känns väldigt lovande inför sommarens grillkvällar som jag hoppass blir många!!

I helgen var tanken att vi skulle köra en repris från förra helgen men pga att vi ligger sjuka så får vi väl se hur de blir med det.. Ska även försöka oss på den där rensningen av förrådet som ännu inte blivit av! Nästa helg kommer vår brf ställa hit en kontainer som man får slänga div skräp i så det måste bli gjort tills dess. Och då kan vi ju äntligen få ordning i klädkammaren i vårat sovrum. Montering av studsmattan och inköp av sandlåda står oxå på schemat, vi får väl se vad som hinns/orkas med.

Nu ska jag ge mina små lite kvällis så dom kommer i säng tidigt idag.. Mest för att jag ska kunna lägga mig i soffan och dega :)

Inga kommentarer: