tisdag 21 juni 2011

18 dagar

till beräknat datum.. Nu börjar det kännas på riktigt att jag är inne på dom sista dagarna. Har ont överallt. De trycker och ilar överallt och hela tiden. När jag väl hittat en bekväm ställning att sitta/ligga i så blir jag plötsligt akut kissnödig. Natten har i stort sett varit sömnlös. Till råga på alla graviditetskrämpor så har jag dragit på mig en envis förkylning som nu övergått till extremt ont i halsen. Har sovit bort hela den här dagen. Jag som skulle åka till både willys och ikea. Får göra ett nytt försök imorgon. Skulle verkligen behöva storhandla men jag tänker INTE göra det senare i veckan när alla midsommarfirare kommer göra detsamma. Kommer jag inte iväg imorgon förmiddag så får det bli att handla det nödvändigaste här i stan och ta storhandlingen nästa vecka istället. Behöver ju handla både mat och alla bebissaker som blöjor, barnolja, nappar, tvättservetter, amningsinlägg osv. så jag kan packa bb väskan sen :)

Har för övrigt köpt en ny kamera som jag håller på att försöka lära mig. Shit vilken skillnad det är att ta kort med en "riktig" systemkamera, så kul! Bjuder på ett par kort på mina underbara. Nu ska jag försöka få i mig nåt ätbart innan det är dags att hämta barnen. Det värsta är att jag har lovat Kevin pannkakor till middag idag, vart ska jag hitta orken till att göta dom??



Kevin på sin första skolavslutning :)




Nova posar framför kameran :)

Inga kommentarer: