söndag 26 juni 2011

Snart så..

..kommer vi ha tillökning i familjen Engberg/Bäckman :)

Startade dagen kl 8.10 med en pöl i sängen, väldigt förvånad med tanke på att det är 2 veckor kvar till bf! Hände inte så mycket mer än lite molvärk och sammandragningar men vi skulle ändå åka in på kontroll senast 15.00 pga att vattnet gått. Väl inne på usö så var det stendött på värkfronten så vi hälsade på Jimmys bror, Daniel som ligger där av helt andra orsaker som jag berättar om en annan gång.. Värkarna ville inte sätta fart under tiden vi var där heller så vi fick en tid idag kl 9.00 för igångsättning om det inte skulle starta av sig sjävt innan det. Just nu klockar jag värkar som faktiskt börjar likna nåt. Har ca 5 min mellan och börjar få "andas mig igenom dom". Har sovit ett par timmar men nu kommer jag nog inte få nån mer vila innan förlossningen drar igång på riktigt!

Bilderna på magen blev verkligen tagna i sista stund :) och jag kan inte annat än att tacka super duktiga Hanna!! Är jätte nöjd med bilderna! Ni får ett smakprov på hur dom blev!









Vi höres igen när det kommit bebis :)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Så himla fina<3 Nu håller jag tummarna att han snart hittar ut så ni får mysa<3

Anonym sa...

Jätte fina bilder.. Hälsa Hanna att hon är duktig!
/Emma