måndag 20 juni 2011

Äntligen..

..har vi internet igen! Däremot så har våran tv antenn pajat så vi har ingen tv. Jimmy får åka och köpa en ny efter jobbet idag för tv:n klarar jag mig inte utan :)

Idag har Hanna varit här och tagit massa magbilder på mig, ska bli riktigt kul och se hur dom blev. Spännande värre :) Tack snälla du!

Vi har kommit iordning någorlunda här hemma. Har fortfarande massa kartonger som ska plockas upp men inget akut. Vardagsrummet har fått byta färg från gult till vitt, det vart en väldig skillnad. Jag älskar verkligen det vita och känner att jag vill ha det i alla rum :) Det kommer förmodligen bli så också, kanske nån liten färgklick här och var men mestadels vitt! Nu är jag i full färd och letar lampor och gardiner till fönstren. Beslutsångest är bara förnamnet.. Ska nog ta en tripp till ikea imorrn. Har ändå tänkt åka och storhandla innan alla andra ska midsommarhandla så då kan ja passa på att ta både ikea och willys imorrn förmiddag! Blir nog att köpa tyg och sen sy gardiner för mina minsta fönster i vardagsrummet behöver gardiner som är 150 cm och det finns nästan bara 140 cm långa att köpa överallt. Bäst att handla på mig lite dyrare och bättre sytråd och bli kompis med min symaskin nu då :)

Nu ska jag plocka lite innan det är dags att hämta barnen.

Inga kommentarer: