måndag 12 mars 2012

40 graders feber.

På Kevin inatt och över 39 nu på dagen. Stackars liten, han var alldeles borta inatt. Mådde illa och hade frossa. Efter en Alvedon så somnade han om med mig bredvid sig i sängen. Hoppas illamåendet berodde på den höga febern så vi slipper magsjuka som visst går runt nu igen..! Nova hade 38 grader igår kväll så hon är hängig hon med. Hoppas det inte blir värre än såhär och att Ivar klarar sig.

Helgen bestod av melodifestivalmys hemma hos mamma och pappa med alldeles för mycket god mat och andra onyttigheter. Men jag har ju bestämt mig för att ha ätardag på lördagar :) Dom stora barnen sov kvar i Frövi tills igår. Jag startade söndagen med ett gympass. Sprang 30 min utan någon smärta i varken fotleder eller bihålor, det gillas! Gick en stund på treadclimbern när jag ändå hade pulsen uppe och avslutade med ett benpass i "viktrummet" som för ovanlighetens skull var tomt på folk (kan bero på att det bara var jag och en handfull pensionärer där och tränade kanske, haha) Benpasset kan jag lova känns idag!! Sjuk träningsvärk. I klass med värken efter bodypump! Mamma kommer hit om en stund så då kanske jag kan smita ut på en promenad och gå bort lite av den :)

Nu ska jag fixa lite lunch till mig och mina sjuklingar medan Ivar sover middag.

Inga kommentarer: