torsdag 8 mars 2012

Torsdag

Snö. Behöver inte orda mer om det :) Imorgon är det säkert vårväder igen!

Idag ska jag mysa med liten och mellan medan stor är i skolan :) vi ska även ta tag i tvättberget, välbehövligt!!

Igår lagade jag min första tand. Snart 30 år och inget hål förrän nu, ganska bra iaf! Gick dit ganska nervös men gick därifrån nöjd och inte alls tandläkarrädd. Lagade utan bedövning och tyckte inte alls det var så farligt faktiskt. Hoppas dock att det dröjer tills nästa gång jag behöver göra det. Sjukt dyrt att gå till tandläkaren och nog finns det roligare saker att lägga 1500:- på..

Nu ska jag ta min 3:e kaffe kopp för idag och börja tvätta. Hoppas att I sover ett par timmar nu på fm eftersom han har sovit dåligt inatt med. Jag kommer iaf somna TIDIGT ikväll efter 3 sömnfattiga nätter.. Tvätta var det. Hej svejs

Bilderna är från igår och idag... Dom får tala för sig själva :)



Inga kommentarer: