lördag 19 september 2009

Har inte mycket..

..att skriva om egentligen, men några rader ska ja väl få ner :)

Ida har jag och barnen rensat i Kevins rum.. fick ihop en stor svart sopsäck med skräp! Ska ge mig an Novas rum imorrn, har en känsla av att de blir minst lika mycket där! Skönt när de är gjort iaf.

skulle behöva rensa alla rum men de tar ju sån tid!! iaf om man ska göra det ordentligt och det är ju lika bra när man ändå är igång! Rensade faktiskt tvättsugan/toan på nedervåningen häromdan och de blev en säck där med.. helt sjukt vad man samlar på sig massa skit!

Nåt som jag verkligen borde ta tag i är förrådet.. men jag vill inhandla lite saker innan jag sätter igång där. Ska köpa klädstänger och skohyllor så man får lite ordning på alla vinterkläder och skor. Skulle va skönt att kunna hänga ut dom kläderna man inte använder så ofta så slipper de bli så fullt i hallen! Vi får väl se när det blir av!

Har även vart en sväng till S. Jag och barnen tog oss en cykeltur så kusinerna fick leka en stund.. Och mammorna fick dricka kaffe och snacka lite skit :) mycket trevligt! Fick smaka riktigt goda muffins med hallon och vit choklad som H hade bakat, mumma!

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och bara ta de luuugnt.. Ännu en ensam kväll eftersom min darling är i Frankfurt på bilmässa.. Han kommer hem imorrn <3

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: