onsdag 1 september 2010

Uttråkad!!

Ja både jag och Nova börjar bli uttråkade av att sitta hemma utan att göra nåt! Vill inte gå ut med henne heller eftersom hennes hosta inte är bra.. Som jag trodde var de fullbokat på vårdcentralen idag, fick en telefon tid imorrn bitti kl 7 så jag skulle hinna få en läkartid imorrn.. Helt otroligt! Hela Lindesberg ligger i hosta sa sköterskan till mig, en envis en oxå! Bara att gilla läget och vara hemma imorgon med. Om jag kände att vi behövde nån hostmedicin till natten så skulle jag ringa till deras journummer efter 17 idag, vill inte ens veta vad väntetiden på akuten är om jag fick det rådet 10.30 imorse, lär ju vara några fler som ringt efter mig! Vi väntar tills imorrn..

Har suttit och kollat ullareds bloggen :) blir väldigt sugen på att åka dit och shoppa julklappar och höst/vinterkläder.. men jag vet inte om de är värt. Är ju inte så värst bra kvalitet på deras kläder, det är väl leksakerna man tjänar på att åka dit och handla. Vi får väl se om de blir nån tripp lite längre fram i höst..
Nähä om man skulle ta tag i dammsugningen eller nåt annat trevligt kanske, innan det är dags att hämta storebror på fritids.. baka kanske? :) ska höra med Nova vad hon vill göra, jag gissar på bakninng!


Inga kommentarer: