måndag 20 september 2010

Kalas helg!

I helgen firade vi min Farfar som fyllt 80 år. Det gjorde vi med smörgåstårta, kaffe och tårta hemma hos mina föräldrar i Frövi. Det var ett väldigt trevligt kalas! Något som gjorde det ännu trevligare var att min kusiner och min farbror från Sunsvall tillbringade helgen här och var med och firade farfar. Även fast det var flera år sen vi träffades så känns det som att det var igår, konstigt det där :) Vi måste se till så att det inte dröjer lika länge tills vi ses nästa gång. Tror det är våran tur att komma upp till dom nästa gång.. En sväng till sommarn kanske!?

Bjuder iallafall på lite bilder från kalset :)













2 kommentarer:

Hanna sa...

Shit pomfritt vad lika ni var...fina..:)

Jenny sa...

Tycker du vi är lika? det tar jag som en komplimang :)