torsdag 19 april 2012

Huvudvärk

Bläää för dää!

Annars en bra och spännande dag :) Vart ett en sväng till Örebro vilket inte var igår.. Såå skönt att kolla runt i lite affärer alldeles ensam! Min snälla mamma passade barnen under tiden. Gjorde några fynd, älskar verkligen butiken Entré, underbara saker och trevliga priser :) En annan favvo affär har blivit Claes Ohlsson, haha. Dom har massa fina och dessutom väldigt billiga saker som gärna skulle få flytta hem till mig.

Blev även ett pass på gymmet till kvällen, ett bra pass. Kände mig urstark idag, skönt! Ska försöka införa ett lättare styrkepass här hemma alla dagar jag inte kommer iväg och tränar, måste få nån ordning på min "mamma mage" NU!

Nu lite big brother innan sängen kallar, en lika spännande dag väntar imorgon :)

Bilden visar ett av mina fynd från dagen och just denna lykta hittade jag på Claes Ohlsson för ynka 49:- värsta kapet ju! Mamma fick en likadan för att hon alltid är så snäll och ställer upp som barnvakt.


2 kommentarer:

Sandra sa...

Vi kanske skulle ta oss nån sväng du & jag in till staden nån dag? Evigheter sen jag oxå var där...skulle vara mysigt:)

Jenny sa...

Ja det vore riktigt mysigt! Det finns så många mysiga affärer som inte finns på marieberg! Om ett par helger kanske, när solen skiner :) kram