torsdag 12 april 2012

På´t igen!

Nu är jag igång på riktigt och det känns sjukt bra! Är taggad till tusen att bli kvitt dom sista 5 kg!!! Vart ett gympass igår och en barnvagnspromenad idag. Promenaden var det inget vidare tempo på eftersom jag hade Kevin med mig på cykel men bättre än ingenting! Jimmy ska jobba sent idag så det blir tyvärr inget ordentligt pass till kvällen men imorgon är det bara att köra igen! Kosten känns oxå jätte bra.. Behöver, som ni säkert förstått vid det här laget, hålla mig strikt till en metod för att inte falla för alla frestelser. Nu kör jag åter igen med så lite kolhydrater som möjligt och inget socker, just för att kolhydraterna triggar igång sötsuget nåt så enormt! Min kost består mest av proteiner och fett.. Ännu en gång :)

Lika positivt överraskad av sov metoden fortfarande.. Tog lika lång tid igår när han skulle somna sen sov han till 22.30, drack en flaska välling, somnade om och vaknade kl 6! Oerhört skönt att få sova ostört så många timmar i streck det är jag INTE van med!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ni är så hurtiga, du och Sandra! Bra jobbat!

Freja Rico sa...

Va duktiga ni är, både du och Ivar, han med och sova och du med din målmedvetenhet..:-)!

Kram