söndag 15 april 2012

Söndag

Tog mig äntligen ut på en morgonpromenad! Det tog emot nå så sjukt mycket men väl ute så var det alldeles underbart! Finns ingen bättre start på dagen än en promenad eller ett gympass. Jimmy drog precis iväg för lite crossåkning och dom stora barnen gick ut och lekte en stund. Ivar sover middag så jag ska passa på att få lite nytta gjord och kanske fortsätta slipa på mitt projekt :)
Känner för att fixa och greja här hemma, igår fick vi upp två hyllor vid matplatsen iaf. Har fler saker som ska upp på väggarna men vi måste skaffa en slagborr först eller låna en.. Ska nog ta tag i spackling av det blåa rummet när Jimmy kommit hem, vet ju att det brukar gå undan bara vi börjar nån gång!!

Kosten funkar kanon. Sötsuget är som bortblåst! Hoppas som vanligt på snabba resultat men om jag tittar tillbaka några månader så har jag iaf gått neråt hela tiden, väldigt långsamt men iaf åt rätt håll. Så om jag kör den här dieten några veckor tillsammans med regelbunden träning så känns det som jag kommer nå mitt mål ganska snart!

Ivar somnar jätte snabbt, bara några minuter med gnäll sen sover han. Man behöver bra gå in och lägga honom till rätta i sängen. Dock har han vaknat och varit jätte ledsen 2 nätter nu.. Men jag är 99% säker på att det beror på tandsprickning. Bara att vänta och se. Nu ska jag ta tag i röran :)


1 kommentar:

KNORKAN sa...

Tack snälla du! Vilka härliga bilder. Tycker om din köksvåg :-) Kram Knorkan