onsdag 21 januari 2009

Så skoj!

Hihi, igår fick jag reda på att två av min äldsta kompisar är gravida!! Så skoj! STORT GRATTIS till er, inte för jag tror nån av dom läser min blogg men ändå, haha! Sen är de en till av mina "gamla" vänner som ska ha närsomhelst.. Så kul att alla börjar skaffa barn nu.. Har ju nästan bara varit jag å Sandra bland mina vänner som fått barn!

Så kul å höra deras funderingar kring allt.. roligt att jag kan berätta hur de är å känns med vissa saker :-) Ska iallafall bli väldigt spännande å se vad de tittar ut för små underverk om några månader!!

Här händer inte mycket.. fortfarande sjuka :-( är helt tjock i huvudet så jag får nog ringa läkaren imorrn för jag hade feber inatt me.. Båda barnen är oxå hängiga så de verkar va riktigt långdraget! Bara att stanna inne å ta de lugnt några dagar till... Det värsta är att de kliar i hela mig när ja bara sitter inne.. Måste ut å göra nåt känner jag! Men jag skulle nog inte palla att jobba när ja mår så här, tyvärr, annars kunde ju Jimmy ha varit hemma några dagar!

Nu ska jag fixa lite korv med bröd som Kevin beställt till mat :-) varken jag eller Nova har nån vidare matlust.. antar att inte hon heller känner nån smak.. Själv har jag inte ätit nånting alls typ på flera dagar.. vad jag än stoppar i munnen så smakar det INGENTING, såååå tråkigt!

Bye bye..

3 kommentarer:

Sandra sa...

Du är utmanad:)...kolla i min blogg

johanna sa...

jaha i dom gula radhusen på höger sida eller? fast köket ser inte ut som det..hm..jo vi fick mycket renoverat här när vi flytta in och fick va med och styra en hel del,det är rätt fräscht så så det är skönt!
vi bor på rådmansgatan..nedanför lassarettet vid åh typ. ska du gå runt sjön och vill ha sällis nån gång så hör av dig ;-)
ha en skön fredag kväll :-)
kram

johanna sa...

åh:ån