måndag 19 januari 2009

Snorigt värre..

..ja de verkar inte bli nån förbättring idag heller, har ännu ondare i bihålorna idag.. Jag ger de en dag till sen ringer ja till läkaren så ja kan få nå penicillin eller nåt!

Men ja ska inte trötta ut er med mera gnäll :-)
Skriver kanske mer senare!

Har hittat värsta snygga cult krukorna som jag vill ha i Novas rum.. ska nog köpa dom när plånboken tillåter! Vill helst ha cult krukor i alla fönster men de får nog bli ett i taget annars får vi leva på hårt bröd och vatten en månad, haha..



Kevin fick en present av mamma, för han var sjuk, när vi var ner på affären förra veckan, det var en sån klocka som sitter på väggen på bilden.. Jättefin!

1 kommentar:

etthemivitt sa...

Hej!
Jaha ok, det blev i alla fall jätte fint. Nej det är ju ingen idè att lägga ut för mycket pengar i en bostadsrätt, (ska jag säga) vi har lagt ut ganska mycket. Men men får väll hoppas att man får igen lite i alla fall. Vi är också ute efter hus nu, men husen jag vill ha ligger på fel ställe eller i fel område. Men som sagt det känns inge bra att lägga ut pengar i en bostadsrätt, det är ju inte helt ens eget. Hus, då går ju allt till en själv. Jaja det kanske dyker upp något när man minst anar det.

Med mig är allt bara bra. Ja vi trivs fortfarande väldigt bra här i Örebro. Ja det var himla längesen vi sågs, klart det skulle vara kul att ses. Kom in nån dag på en fika och se hur vi bor :)

Ha det bra!
Kram M