onsdag 31 augusti 2011

Liten kille...

...som INTE vill sova idag!




Misstänker att det är en liten förkylning på G för hans del oxå, hoppas verkligen att det inte är så men det vore ju inte konstigt med tanke på hur snorig jag är! Halsontet har iallafall gett med sig så det är nog påväg att gå över nu hoppas jag.. försöker jag intala mig själv :)

Imorgon står det morgonpromenad med grannen, plock och städ här hemma sen kompis-med-hem-från-dagis på schemat, så jag måste vara frisk :)

Idag har vi haft fika besök av min mormor och morfar och mamma. Jag bjöd på kladdig/rinnande kladdkaka och grädde, så en promenad är verkligen på sin plats!! Annars har vi inte gjort nånting alls! Kul inlägg, not.. haha!

Kanske har mer att skriva imorrn :)

1 kommentar:

Freja Rico sa...

Så fin, hoppas han klarar sig från snuva den lilla..

Kram
Ann-sofie