tisdag 23 augusti 2011

Mera Ivar..



många kort blir det :) måste välja ut några och framkalla nån dag. Vill fånga några fina leenden först. Ivar har börjat skratta och "pratat" massor de senaste dagarna men så fort jag tar fram kameran så är det sura miner. Han vägrar att dra på munnen när ja ska fota :)

Just nu väntar jag på att han ska vakna och äta lite sen tänkte jag ta en promenad runt Andersvik. Sen blir det väl hem och stoppa i sig nån lunch innan det är dags att hämta hem dom andra busarna från dagis och skola. Dagarna går fort och jag hinne rinte ens hälften av det jag vill men det gör inget :) Jag njuter av att vara hemma med lillkillen och jag ska inte stressa mig igenom den här mammaledigheten! Dagens projekt är att göra iordning en syhörna i hallen på övervåningen. Ska försöka sy några nya kuddfodral och smågardinkappor till trappfönstret och toalettfönstren.. Måste bara inhandla lite tyger först, eller åka hem till mamma hon har några på lager :)

Nu ska jag dra på mig tightsen och fylla vattenflaskan så jag är redo när lillen vaknar!

Inga kommentarer: