fredag 12 augusti 2011

Fredag och sol!


Kan inte bli så mycket bättre :) Jo jag skulle verkligen vilja komma igång med morgonpromenader men det får vänta en vecka till när barnen börjat skolan och dagis igen. Då finns dte inga ursäkter 3 dagar i veckan iallafall, när jag lämnat Nova. Sen är det ju det här med kosten.. Att det ska vara så svårt att sluta upp med alla onyttigheter!!? Jag vet ju hur jag funkar och att jag måste ha total "förbud" några veckor så jag kommer igång på riktigt innan jag kan börja med att unna mig nån dag i veckan. Men allra först måste jag bestämma mig för vilken "metod" jag ska inrikta mig på och sen ska det handlas hem MASSA nyttigheter så det finns nåt "bra" att äta när min ständiga hunger sätter in!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på.. Ska ta ett varv med dammsugaren och stoppa in en tvätt iallafall så mycket vet jag. Kanske kan ta en liten promenad med min barnaskara till kusinerna och få en kopp kaffe lite senare :)

Det är med blandade känslor som vi tar emot "vardagen" på måndag. Känns både bra och dåligt! Skönt att komma in i rutiner igen bde för mig och barnen. Men tråkigt att sommaren redan börjar gå mot sitt slut, usch va fort det går!
Kevin längtar iallafall till skolan och alla kompisar, likaså Nova till dagis.

Nu vill mini ha mat så det är bara att lyda :)



1 kommentar:

Sandra sa...

Antar att det är oss du syftar på?;) Det är bara o komma så sätter vi på en kanna:) <3