fredag 23 september 2011

Fredag

Ååå... idag njuter jag verkligen av livet, mår sådär riktigt bra och känner mig lycklig! Lilleman är bättre från febern och nöjd och glad igen. Jimmy är ledig så han skjutsade Kevin till skolan imorse så vi slapp stress och bök. Jag har varit ute på en timmes lång power walk med Ivar sovandes i vagnen. Och det är nog mycket det som får mitt humör på topp. Jag mår såååå bra av att röra på mig. Känner mig pigg och glad :) Promenaden kunde likagärna ha varit dubbelt så lång för det gick väldigt lätt att traska idag, hade tyvärr inte tid att gå längre eftersom jag var tvungen att hinna amma innan hämtning i skolan! Har även hållit mitt sockerförbud hela veckan trots att jag varit väldigt sugen att stoppa massa onyttigheter i munnen! Och jag känner mig faktiskt "lättare" i kroppen även fast jag vet att det bara är psykiskt :)

Just nu sover lillplutten och jag ska försöka hinna med en dusch. Sen åker jag, Ivar och Kevin ner till Frövi för att träffa moster Frida som är i Sverige över helgen. Nova är med mormor till Västerås och hämtar henne precis nu. Jimmy är i broa och fixar med båten innan den ska in på vinterförvaring. Han får hoppa av i Frövi när Daniel och han åker hemåt.

Duschen var det ja.. innan Lillen bestämmer sig för att vakna :)

Inga kommentarer: