onsdag 7 september 2011

Bortskämd?

Är ju van att ha en suoernöjd liten kille som aldrig gnäller och om han ger ifrån sig nåt ljud så är det antingen matdags, blöjbyte, sovdags eller en rap. Idag har han inte varit helt nöjd lilla Ivar. Han har sovit max 30 min i streck och bara varit lugn när jag burit runt på honom. Antar att det har med mitt matintag att göra antingen så har jag ätit för lite så han inte är mätt/nöjd på mjölken eller så har jag ätit nåt olämpligt...

Utifrån detta har jag, än en gång på mindre än 2 månader, bestämt mig att jag SKITER i kosten under tiden som jag ammar, dvs jag kommer äta det som jag känner för. Kommer naturligtvis undivka sånt jag vet att han får magknip av som lök och starka kryddor. Men jag kommer trycka i mig onyttigheter även om det betyder att jag kommer stå kvar på den här vikten :) Har ju hela vintern på mig att banta :)

Det är iallafall dagens beslut, imogon har jag säkert kommit på att jag ska äta bara nyttigt igen, haha..



Skitsamma om det tar lite längre tid att bli väck mammakilona huvudsaken min lilla kille forsätter vara en sån här solstråle :)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Sötis<3

Hanna sa...

HUr söt får man va?...fin bild..:)