onsdag 14 september 2011

Grattis Farfar Gunnar!

Idag får vi säga grattis till farfar/gammelfarfar Gunnar som har födelsedag. Hinner tyvärr inte dit och fira honom idag då det är föräldramöte i skolan ikväll. Vi får komma och fika en annan dag istället.



Bilden är från förra året när Farfar fyllde år. Det är från vänster min farbror, min farfar, farfars bror och min pappa.. Ganska lika hela högen :)


Snuvan har nästan gett sig här hemma, det är Nova som fortfarande är lite snorig. Kevin är iväg till skolan idag och vi andra verkar ha klarat oss undan. Idag är det som sagt föräldramöte för Kevin. En av mig och Jmmy får åka dit och en vara hemma med kidsen.

Idag har jag verkligen inte fått nånting gjort även fast Ivar har sovit hela förmiddagen. Jag hatar sånna här dagar.. jag känner att det finns hur mycket som helst att ta tag i men jag får inte "arslet ur vagnen" (eller i det här fallet soffan istället för vagnen, haha) helt enkelt! Aja, dagen är inte slut än. Ska iallafall dammsuga när vi hämtat Kevin i skolan. Han brukar passa Ivar under tiden jag dammsuger :) Sen är det väl det vanliga som matlagning, diskning osv som ska hinnas med... Skulle ju egentligen hinna hur mycket som helst bara jag kunde slita mig från datorn. Imorgon ska jag ha en internetfri dag tror jag bestämt :) kul att se om jag klarar det!

Nu ska jag iallafall plocka fram nåt att laga till mat sen hämta Kevin, kanske skulle ta en promenad dit... vi får se om jag hinner ;)

Inga kommentarer: