torsdag 6 maj 2010

Dag 4..

..inge jobb eller dagis idag heller. Jag och Kevin har åkt på nån form av magsjuka, blää! Lika bra att ta allt på en gång. Men nu är jag bra less på att va hemma! Vi tar en "kurera oss dag" imorrn sen hoppas vi att denna sjukdoms period är över och att vi håller oss friska väääldigt länge!! (kan ju alltid drömma, haha)

GI funkar fortfarande bra.. har problem med att komma på vad ja ska äta framåt kvällen när ja är lite småhungrig. Igår blev de en skål med jorgubbar. De andra dagarna har de varit nötter.

Idag bestod min frukost av äggröra, avokado och rädisor. Luchen får nog bli nån fisk tror jag.. Det som är bra med den här metoden är ju att jag kan laga i stort sett vad som helst till barnen sen bara byta ut potatis/ris/pasta mot nån form av grönsaker/rotfrukter till mig! Då slipper man ju laga två olika rätter!

Har mätit mig, eller de gjorde jag ju häromdan, så här kommer mina "före mått" och vikt.

Start vikt: 58,2 kg (Målvikt: 54 kg)

Höft: 91 cm
Mage: 90 cm
Midja: 76 cm
Lår: 55,5

Ska väga mig måndag morgon igen.. mäta mig gör jag nog om ett par veckor annars kommer jag inte se nåt resultat, är min erfarenhet :) Måste ju komma igång med träningen med om de någonsin ska bli nåt resultat!

Hittade även lappen där jag hade mina mått när jag körde viktväktarna. Har ett par cm här och där som jag behöver bli av med för att komma dit jag var då.

Dags att börja fundera på lunch. Ska ta ett ryck med dammsugarn först tror jag. Måste verkligen städa toaletterna med så vi blir kvitt alla bacillusker!

Inga kommentarer: