fredag 14 maj 2010

Helg, igen!

Så känns det iallafall efter att man hade ledigt igår. Kändes preis som måndag på jobbet idag, gud vilken tur att det inte är det idag :)

Började jobba kl 6 imorse så det börjar kännas i ögonen. Fick även nån migrän liknande huvudvärk igår kväll som höll i sig hela natten så jag vaknade stup i ett av att mitt huvud gjorde så fruktansvärt ont och att det liksom blixtrade i ögonen, hel skumt. Har varit jätte tung i huvudet hela dagen och haft ont som f*n när jag böjt mig ner eller sprungit i trappor. Men det värsta verkar va över nu iallafall. En god natts sömn får nog mig i form igen!

Imorrn har jag och Sandra planerat in ett tränigspass innan frukost. Om jag får min vilja igenom så blir det en kvälls promenad med :) Vi får väl se vad tiden räcker till och vad bröderna bus har för planer!

Jag fuskade lite med min kost igår, aja baja! Blev ett par rutor choklad som slank ner. Därför skulle jag vilka köra dubbla pass imorrn, haha. Har även fuskat med mina magövningar de sista 2 dagarna så jag får väl köra ett trippelpass för magen innan jag hoppar i säng :p Vi får väl se vad jag pallar med, bäst att göra det snart så jag orkar.

Nu ska jag titta vidare på så ska det låta och ta mig an degklumpen, dvs min mage, innan sängen ropar för högt på mig!

Just! Tack snälla Mamma för dom fina mårbacka pelargonerna! Fick två ljus ljus rosa/vita till sovrummet och två ljus rosa till Novas rum. Det var super fint! Tänk vad glad man kan bli av lite blommor. Ska försöka få lite ordning på mina rabatter här utanför så jag kan plantera massa fina blommor där med. Har tänkt lägga vit sten istället där det nu är jord och sen plantera i fina krukor istället. Får se när det finns lite pengar över till att handla sånt och tid framför allt, eller ork kanske det heter förresten :)

Inga kommentarer: