tisdag 25 maj 2010

Tisdag..

..och väg-dag! Idag stod det 56,0kg på vågen, det betyder att jag har gått ner 0,5kg sen förra veckan. Men jag tycker ändå det går sakta :( Men det är väl så.. jag har ju inte så mycket jag ska gå ner så de tar väl tid att få bort dom sista kilona.. Har tänkt mäta mig lite senare idag för att se vad som hänt på måttbandet med, hoppas det har hänt mer där!

Har barnen hemma idag med. Igår var det stängningsdag på dagis så vi hade planerat att åka till parken zoo i Eskilstuna. Det blev ändrade planer.. Kevin väckte mig halv 6, då hade han spytt ner hela sin säng :( sen fortsatte det med kräkande hela förmiddagen. Efter 12 var han precis som vanligt sen har det inte vart nåt mer sen dess, varken med honom eller nån av oss andra. Hel skumt! Har dom iallafall hemma idag pga av smittorisken. Men imorrn blir de dagis och jobb som vanligt om inget annat händer! Behöver verkligen åka och jobba då de är massor på jobbet just nu!

Igår kväll tog jag och brudarna en promenad runt sjön, de är sååå skönt att gå. Jag är helt beroende nu. Var ute i lördags morse i 40 min och i söndags förmiddag med. Därför tycker jag det borde visa ett bättre resultat på vågen än vad det gör. Men de kanske är muskler som jag lyckats fått som väger mer.. kan ju alltid låtsas det iallafall :P
Det funkar fortfarande bra med maten. Det enda jag har fuskat med är ett par choklad bitar och en bit vattenmelon. Annars håller jag mig till det som är tillåtet. Skulle vara skönt att komma ner till min målvikt så jag kan börja äta vanligt igen men fortsätta att röra på mig, då borde jag väl kunna hålla vikten!?

På torsdag kommer moster Frida hem till Sverige på besök :) Ska bli skoj att träffas det var ju ett tag sen nu igen. Barnen ser fram emot det jätte mycket <3

I helgen ser det ut att bli lite partaj, yey! Ska bli kul att träffas alla brudar (och grabbsen) och snacka lite skit, äta gott och dricka vin :) Hoppas det fina vädret kommer tillbaka tills dess oxå!

Nu ska jag göra det jag älskar mest, eller inte, betala räkningar.. blää

Inga kommentarer: