måndag 10 maj 2010

Inte illa..

.. 56,4 kg visade vågen imorse :) efter en vecka med fett ätande ;) Så känns det iallafall. Smör, ost, vispgrädde, ägg och bacon osv.. känns ju inte hälsosamt men de verkar ju ge resultat på vågen iallafall! Har länge tänkt att börja med "riktiga" råvaror dvs inga lätt produkter, och nu kör vi bara med det! Det jag saknar mest just nu är potatis, i alla former. Men det suget ger väl med sig oxå snart. Det är ju inte så att jag aldrig kommer få äta det igen. ska ju köra det här några veckor sen gå tillbaka till att äta som vanligt men betydligt mindre kolhydrater än innan.. Är tanken iallafall :)

Idag var vi tillbaka på jobb och dagis som vanligt. Skönt att få lite rutin igen samtidigt som jag känner mig helt slut! Kevin hade varit lite hostig på dagis och nu sitter han med en envis rethosta som vägrar ge med sig.. Hoppas hoppas de iinte blir värre än så! Det känns som att vi har gjort vårat vad de gäller sjukdomar för ett tag framöver!!! Nova hade varit som vanligt, trots att de rinner lite snor från näsan stup i kvarten men de verkar de göra på varenda unge just nu.

Nu ska jag göra kidsen redo för ett dopp i badkaret sen sängen. På återseende :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Så duktig är du!!! Jag är avis;) Vill ju oxå ju....<3