måndag 17 maj 2010

Vägnings-dag

.. får skjutas fram tills imorrn. Jag GLÖMDE väga mig imorse hur man nu kan göra det.. jag som är besatt av den här bantningen! Men så kan de gå om man är stressad iväg till dagis och jobb..

Jag tror dessvärre inte att det har hänt så mycket, om nåt alls, på vågen.. Känns som jag har gått upp i vikt :( Men jag har hållt mig till det som är tillåtet att äta så det är väl bara att hålla tummarna att de gett resultat med. Har ju faktiskt varit ganska duktig vad de gäller motionen den förra veckan. Vart många promenader och ett gym-besök iallafall! Sen bryr jag jag mig ju inte om vikten egentligen de är ju kropps formen som är viktig. Testade mina kläder från förra sommaren och jag kom i dom iallafall :) ett teckan på att det går åt rätt håll iallafall!

Nu sitter jag och väntar på att min sambo ska komma hem så jag får ge mig ut och traska, en vända runt sjön får de bli ikväll i det underbara vädret! J har skruvat bil väldigt mycket den sista tiden. Det är våran bmw som fått sig en total makeover :) Med nya fälgar, stötfångare, lack mm. Ska bli spännande att se hur fin den är, den skulle komma hem idag! Tyvärr så tar ju inte skruvandet slut när den bilen är klar. Han har 3 andra bilar står på jobbet som ska skruvas med.. Mindre roligt! Men när dom är färdiga och sålda så får det vara bra med bilaffärer för ett tag om jag får bestämma vill säga :) Det dyker ju alltid upp nåt "klipp" som bara är för bra att låta bli ;)

Nu ska jag kolla på Biggest Looser och suga åt mig lite inspiration :)

Inga kommentarer: