torsdag 28 april 2011

100%

..sjukskriven fram till havandeskapspenningen träder i kraft. Läkaren sa att jag ska VILA så mycket jag bara kan. Känns som det är det enda jag hört från den dagen jag blev gravid. Men det är väl bara att lyssna på dom som kan och göra så. Blir ju snurrig så fort jag gör nånting, riktigt jobbigt.

Får bestämma mig för en sak som ska göras varje dag sen strunta i resten även om det är jobbigt att ligga här hemma och titta på alla måsten. Men gör jag en sak varje dag i lugn och ro så blir det ju en hel del gjort iallafall de närmsta veckorna. Det största projektet innan vi kan börja packa är ju att rensa förrådet, men det överlåter jag nog på Jimmy. Eller vi får väl hjälpas åt för att se vad som ska sparas och vad som ska kastas. För om han får hållas själv så slänger han rubbet :) Vi brukar ju få hit en container på området den här tidne på året så jag tänkte vi skulle vänta med rensningen tills dess. Riktigt skönt att bara kasta allt skit i en container!

Har även 10 halsband som jag ska göra :) riktigt kul att så många tycker dom är fina! Får hoppas på en regnig dag snart så jag kan sätta mig här inne och göra dom ;) Känns ju sådär att sitta inne när solen skiner..

Inga kommentarer: