fredag 15 april 2011

Underbara sol

Trots foglossningskrämpor och magont så kan jag inte annat än å vara på bra humör när man vaknar till solens härliga strålar! Dessutom är det Fredag, ännu bättre :)

Pratade med en sköterska på bvc igår som skulle fixa ett sjukintyg som jag kan skicka till fk eftersom jag vabbat med Kevin i över en vecka. Det är tur dom kan ordna sånt utan problem.. Har vabbat 16 dagar i streck (helgerna medräknade då) idag, de är ju helt sjukt! Jag hoppas verkligen att vi har kurerat oss helt och hållet efter helgen och får va kvitt alla olika sjukdomar ett bra tag framöver nu.

Idag ska jag väl fortsätta med min storstädning av lägenheten. Ska få i mig och Kevin lite frukost sen tänkte jag sätta fart, då hinner jag ju ta en tupplur på dan om jag skulle behöva :) Skulle vara skönt att vara ute lite idag med och få frisk luft. Synd att jag inte orkar lyfta annars kunde jag ha rensat förrådet. Det måste ju göras snart med tanke på den kommande flytten!

Nu frukost, ha en trevlig helg mina vänner!

Inga kommentarer: