tisdag 5 april 2011

Ny vagn till bebis..




..var vi och köpte i söndags. Jag hade redan bestämt mig för vilken vagn ja skulle ha men inte bestämt om vi skulle köpa en ny eller en begagnad. En ny med alla tillbehör skulle kosta ca 5000 kr. Jag hittade en begagnad på blocket i Örebro med alla tillbehör för 2600 som jag mailade på förra veckan. I söndags hade dom svarat att dom inte sett mailet för det hamnat i skräpposten me att vi fick ta vagnen för 2000 om vi kom och köpte den i helgen. Så vi åkte och tittade på den. Den var i superfint skick med massa tillbehör så det vara bara att slå till! Det blev en Babytravel Amsterdam med liggdel. Jag är redan supernöjd med den bara efter att ha provkört den i hallen :)


Nu fattas det egentligen bara en bilbarnstol med bas. Har en britax efter Kevin och Nova fast utan bas, känner att jag vill ha bas den här gången för smidighetens skull. Har tänkt mig en Akta Graco. Skulle kunna köpa även en sån begagnad om den är i fint skick och helst av nån man vet vem det är. Så om nån har en sån står och skräpar eller vet nån som vill sälja en så hojta till!

3 kommentarer:

Elenor sa...

Åå det blev den vagnen.. den är riktigt snygg!

Jenny sa...

Ja och jag är supernöjd, fast jag inte ens promenerat med den än :)

Dags att du börjar blogga nu Ellinor, så man får följa livet som nybliven mamma!

Sandra sa...

Det tycker jag oxå Ellinor:D Så kul att läsa bloggar ju;)