fredag 15 april 2011

Smycken

Jag blev inspirerad av min vän Emma som är väldigt pysslig och huslig. Hon har under ett par år gjort egna smycken som är superfina och jag vart jätte sugen att testa själv. Hon tipsade mig om bra sidor att köpa saker ifrån och gav mig massa "bra att veta tips" :) Jag beställde hem allt som behövdes för att göra halsband och så provade jag. Det är lite svårt att få till det med bokstäverna när man ska stansa men det blir bättre och bättre för varje halsband jag gör. Behöver träna lite mer innan dom kan bli riktigt fina. Idag beställde jag lite nya pärlor och kedjor. Det finns så mycket fina grejer att köpa man blir som ett barn som ska plocka smågodis :) Kan ju vara roligt att ha en hobby att pyssla med när man ska vara mammaledig, jag menar då kommer jag ju ha all tid i världen över, haha!


Här är ett som jag gjort till mig själv.

1 kommentar:

Hanna sa...

Duktig du är Biss!!...det var jättefint det du gjort som T fick av fam A/F..:) Kram