tisdag 26 april 2011

V.30





Jahapp. 10 veckor kvar ungefär. Känns som man börjar se slutet på den här graviditeten nu iallafall!

Idag gjorde jag ett försök till att jobba. Var där ca 1,5 timme sen svimmade jag. Helt otroligt det här. Min kropp är verkligen inte gjord för att vara gravid. Jag stod upp och sorterade post i en timme, jag kände att det började "ringa" i öronen och jag blev snurrig så jag gick till omklädningsrummet. Där försvann ljudet och det började blixtra framför ögonen. Jag hann lägga mig ner på golvet. Ringade till mvc och fick komma dit på en gång för att kontrollera blodtrycket. Som jag misstänkte så hade jag väldigt lågt blodtryck så det var pga det som jag svimmade. Känner mig väldigt snurrig hela tiden även när jag sitter ner, lite jobbigt och otäckt. Men det finns inte så mycket att göra åt det mer än att vila och ligga/sitta så mycket som möjligt. Fick en läkartid imorgon så jag får bli 100% sjukskriven de här sista 2 veckorna jag skulle ha jobbat 50%.

Är det inte det ena så är det det andra..

2 kommentarer:

Sandra sa...

Så fin mage!! Men gud så liten den ser ut på bild mot i verkligheten:)

Jenny sa...

Haha, ja den ser jätte liten ut på den här bilden.. men de är ju rätt tidigt på dagen, den känns ju större och större ju längre dagen går.. vore skönt om de var så här liten hela tiden :)