tisdag 11 januari 2011

Lite nytt..

..i krukorna var välbehövligt! Nästan lite vårkänsla över dom här :)
Nu fattas bara lite nta vårgardiner får försöka sätta mig vid symaskinen nån dag när orken finns.









Idag har jag inte åstakommit nånting mer än att plantera dessa blommor. Är heeelt slut i kroppen, skakig och svimfärdig. Började morgonen med huvudet i toaletten sen har det fortsatt så hela dagen. Åt lite soppa för en stund sen som jag än så länge fått behålla. Skulle verkligen behöva ta mig ner till affären men jag pallar inte det idag så J får gå in och handla på vägen hem från jobbet. Usch vad jag är trött på att må såhär!! Prata iallafall med barnmorskan idag och hon gav mig en ny tid till läkaren imorgon, hon tyckte jag skulle bli fortsatt sjukskriven när jag mår såhär och jag håller med! Skulle verkligen inte palla många timmar på jobbet en dag som denna. Vi får väl se vad doktorn säger imorgon.

Barnen är tillbaka i skolan och på dagis som vanligt, skönt! Det behövde dom vill jag lova. Nova hade haft jätte roligt igår sa hon när jag kom och hämtade henne. Kevin hade varit så stolt och berättat för fröken att han skulle få en bebis i sommar :) Dom var jätte trötta när vi kom hem igår och satt alldeles lugna i soffan och tittade på film hela eftermiddagen. Båda åt bra med mat utan bråk och tjafs sen badade dom och gick och la sig utan protester!! Det har inte hört till vanligeheten de sista veckorna. Bara att hoppas det fortsätter såhär ett tag framöver iallafall :)

Nu ska jag göra mig iordning för att åka och hämta mina små troll..

1 kommentar:

Therese sa...

Tack ska du ha =)
Nej nu är det verkligen inte långt kvar! Har precis påbörjat min HP så nu ska här vilas! =)

Hoppas att illamåendet försvinner snart! Det är ju tur att man får ut något positivt av det hela i slutändan!