fredag 14 januari 2011

Köksgardin..

.. var ju inne på att sy en gardin till köket men de sista dagarna har jag varken haft lust eller ork till nånting. Kollade runt lite istället. Hittade dessa två på ellos som jag tycker är fina, vad tycker ni? Vilken är finast?





Annars är de som vanligt. Jag fortsätter att må pyton. Har även åkt på en förkylning och en fruktansvärd huvudvärk som vägrar att ge med sig :( som att det inte skulle räcka med illamående och att kräkas! Så, nu har jag fått gnälla lite idag med ;)

Tanken är att jag ska ner till Sandra ikväll för lite tacomys med henne, Emma och Hanna. Men de beror förstås på hur jag mår. Har ingen lust att vara nån annanstans än hemma när jag får springa fram och tillbaka till toaletten. Men det vore väldigt roligt att hänga lite med brudarna en kväll, det var alldeles för längesen! Bara att hoppas på en välmående kväll :)

Nu ska jag hitta på nånting att äta, fruktsallad kanske..

2 kommentarer:

Sandra sa...

Haha...jag funderar oxå på den översta;) Dom är fina båda två:)

Hoppas du kan hänga på ikväll, det vore trevligt!!
<3

Hanna sa...

Jag röstar på den översta, fint mönster.Man blir glad av mönster o färg..:)) Hoppas på att du mår bättre ikväll!!! Kram