onsdag 12 januari 2011

Jag har fått en utmaning..

Här kommer den....

10 saker om mig

1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?

Jag var 18, fyllde 19 det året. Gick sista året på gymnasiet, tog studenten, åkte på partyresa med 12 brudar till Cos, bodde i Spannarboda, jobbade på Ica. Åkte på många roadtrips med alla underbara kompisar! Levde livet helt enkelt!

2. Vad gjorde jag för 1 år sedan?

Jobbade på samma ställe, bodde på samma ställe, tränade, åt, sov, städa...etc :)

3. Snacks jag gillar

Just nu funkar bara morötter och gurka med dipp pga illamåendet men i vanliga fall mest popcorn och nötter.

4. Sånger jag kan hela texten till

Ebba Grön - Die mauer jag med, haha jag och Sanna har en gång visat en del av lindesbergs befolkning att vi kan den genom ett, inte helt nyktert, uppträdande på puban för många år sen :D

Många fler som jag inte kommer på.. tex cameleon (stavas?), big girls don't cry pga för många lips tävlingar med Sandra :)

5. Fem saker jag skulle göra om jag var miljonär

Bygga mitt drömhus, utbilda mig till nåt jag verkligen ville bli, resa, köpa ny bil, köpa båt, köpa sommarstuga nånstans vid havet, ge bort till släkt och vänner och dom som behöver. Satsa i nåt bolag kanske. Spara massa till mina barn och säkra deras framtid!

6. Dåliga vanor

Just nu väldigt tjurskallig pga gravid hormoner :)
Fastnar alltför ofta här framför dumburken när det finns massa annat som behöver göras.

7. Fem saker jag gillar att göra

Träna
Shoppa
Umgås med nära och kära
Inreda
Sova :)

8. Saker jag aldrig skulle klä mig i eller köpa

Nätstrumpor eller som Jimmy kallar dom "kasslerstrumpor" :)

9. Favoritsaker när jag var liten

Min Skrållan docka
My little ponys och barbies
Att spela fotboll

10. Fem personer jag vill se göra denna undersökning

Anna
Jenny
Ann-Sofie
Emma
Karin

Inga kommentarer: