torsdag 20 januari 2011

Nytt och fräscht..

...i nästan alla fönster :) väldigt skönt! Mamma har sytt en ny gardin av det rutiga tyget som fick flytta in i Kevins rum, det vart riktigt bra! Tack snälla mamma! I köket hängde jag upp den gardinen som jag köpte från Ellos, det vart jag också jätte nöjd med. Det känns Ljust, fräscht och vårigt. I Vardagsrummet flyttade jag ner den gardinen som jag haft i vårat sovrum ett tag. Den är sydd till vardagsrummet från början, även den har mamma sytt :) I sovrummet hängde jag upp vanliga vita längder. Jag är så trött på den mörkbruna tapeten i sovrummet så där känns ingenting roligt att sätta upp, tycker bara det ser skabbigt ut med den tapeten. Måste sätta fart och spackla därinne så vi får upp nya tapeter nångång!


Kevins fönster



Sovrummet


Vardagsrummet




Köksfönstret



Förövrigt så har jag, som jag skrev lite tidigare, mått riktigt dåligt idag. Jag kräktes hela förmiddagen och låg i sängen till halv 12. Jag fick i mig lite nudlar när jag väl tagit mig upp och dom fick jag behålla tills för en timme sen, då var de dags att hulka igen :( Så det enda som jag lyckats åstakomma idag är att stryka och hänga upp gardinerna i köket och Kevins rum, alltid nåt. Hoppas på en bättre dag imorgon.
Nu ska jag försöka fixa nåt att äta till middag. Det får nog bli stinas kyckling med ris, det sköter sig ju i stort sett självt.

Inga kommentarer: