tisdag 18 januari 2011

Man blir lite smått galen..

av att gå hemma.. Jag vill göra om överallt och byta ut alla saker vi har i stort sett, inte bra. När man jobbar orkar man inte engagera sig och bry sig om hemmet på samma sätt tycker jag. Men jag kommer inte så mycket längre än till tanken i huvudet, aldrig så långt som till handling. Finns ju egentligen en miljon saker jag skulle kunna fixa med av det som vi redan har här hemma men det känns inte lockande för fem öre.. Sitter och kollar runt på alla möjliga shoppingsidor och får massa ideér. Men jag skulle i och för sig behöva ett hus först och några fler tusen lappar än som sitter på kontot just nu :) Men det är kul att drömma lite.

Nåt som faktiskt är möjligt att förändra utan allt för många slantar är, som jag nämnt några gånger förut, gardiner och blommor. Fick foten ur och beställde den översta hissgardinen i inlägget lite längre ner till köket häromdagen så den kommer nog snart. Sen håller min mamma på med en ny hissgardin till Kevins rum. Hade nog aldrig blivit av om jag skulle ta tag i det själv. Tur man har en snäll mamma som hjälper till :) Jag planterade ju några nya blommer förra veckan men nu har jag ett annat problem.. förut hade jag ju massa tomma krukor och för lite fräscha blommor.. nu har jag massa blommor som står utan fräscha krukor :) Det förde mig in på den här sidan Där finns verkligen mycket fint.. Kanske tar mig en tripp till lyckoklövern nån dag :) där finns ju samma saker.


Älskar verkligen cult design..

Nu måste jag hoppa in i duschen och sen ge mig ut på jakt efter danskläder till Nova. Har även slut på nässpray och alvedon, ett måste här hemma!

Inga kommentarer: