måndag 17 januari 2011

Ny vecka..

..nya möjligheter! Ska försöka se lite mer positivt på saker den här veckan, försöka! Även om det inte är så lätt när jag mår dåligt 90% av min vakna tid!

Igår var jag iväg på dansmix med Nova. Gissa om hon gilla det!? Hon vart helt frälst. Det passar henne som handen i handsken. Det är för barn mellan 3-6 år på sandströms söndagar mellan 15.00-16.00. Helt perfekt tid och dag enligt min mening. På söndagar brukar man ändå anldrig göra nåt vettigt. Det var en grupp med ca 10 barn och 2 ledare som lekte och dansade till musik. Nu fattas ju bara en sak.. eller 2 föresten, en ROSA vattenflaska och en gympa/ballerinadräkt för det hade ju ALLA andra :) SÅ jag får väl ge mig ut på jakt tills nästa söndag! Har för mig att H&M brukar ha sånna men hitta ingen, hitta bara en på ellos. Kanske finns nån att köpa här i stan till och med!? Nån som vet? Får ge mig ut och leta som sagt.




Här är den från Ellos, dessvärre tror jag inte den hinner komma innan söndag..

2 kommentarer:

Jenny sa...

Kolla på klädaffären Suit om de har, den affären som ligger brevid
Mejk! Stängt idag men öppet imorgon! Mvh Jenny i huset nedanför på hörnet:)

Jenny sa...

Aaa ja dom kan ju ha! Tack för tipset :)